Veelgestelde vragen

Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, stuur dan een e-mail naar klantenservice@kidsplaytables.nl. Je kunt ook contact opnemen via telefoon +31718874641 en kunt dan spreken met een van onze medewerkers van de klantenservice, bij geen gehoor graag inspreken op de voicemail, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. E-mails worden dagelijks (ook in het weekend) gelezen en beantwoord. Je mag ook 7 dagen per week een Whatsapp-berichtje sturen sturen naar ons zakelijke whatsapp nummer +31641745542, dan krijg je binnen 30 minuten reactie (binnen onderstaande tijden). Houd bij het contact opnemen via telefoon of Whatsapp rekening met de onderstaande openingstijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 18:00 uur

Je kunt ook eenvoudig chatten met een van onze medewerkers van de klantenservice via de website. Wanneer je klikt op de rode vierkant met spreekwolk rechtsonder in beeld, opent het chatvenster. Stel hier eenvoudig en snel je vraag. Zijn wij offline? Laat je e-mailadres achter en ik stuur je zo snel mogelijk een e-mail.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal en/of maat van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (iDEAL, Paypal, Bankcontact, vooraf overmaken of betalen op factuur voor onze (geregisteerde) zakelijke klanten. Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Geen enkel probleem! Bij voorkeur stuur je een mail naar klantenservice@kidsplaytables.nl .Je kunt ook contact opnemen via telefoon +31718874641 en kunt dan spreken met een van onze medewerkers van de klantenservice, bij geen gehoor graag inspreken op de voicemail, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. E-mails worden dagelijks (ook in het weekend) gelezen en beantwoord. Je mag ook 7 dagen per week een Whatsapp-berichtje sturen sturen naar ons zakelijke whatsapp nummer +31641745542, dan krijg je binnen 30 minuten reactie (binnen onderstaande tijden). Houd bij het contact opnemen via telefoon of Whatsapp rekening met de onderstaande openingstijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 18:00 uur

Je kunt ook eenvoudig chatten met een van onze medewerkers van de klantenservice via de website. Wanneer je klikt op de rode vierkant met spreekwolk rechtsonder in beeld, opent het chatvenster. Stel hier eenvoudig en snel je vraag. Zijn wij offline? Laat je e-mailadres achter en ik stuur je zo snel mogelijk een e-mail.

Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 
Gezien ons grote en zeer gevarieerde assortiment heeft Kidsplaytables in principe een levertijd van 3-4 weken, tenzij anders aangegeven. Sommige producten zoals onze aankleedtafels hebben een levertijd van circa 10 tot 12 weken. Sommige van onze producten hebben echter een kortere levertijd van 5 werkdagen Er wordt naar gestreefd om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen of dit te vermelden, om teleurstelling te voorkomen.  Benieuwd of een bepaald product weer op voorraad komt of een artikel op korte termijn nodig? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@kidsplaytables.nl of neem telefonisch contact op (binnen openingstijden).

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
Eens in de zoveel tijd geeft Kidsplaytables zelf kortingscodes uit, welke in een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief of Kidsplaytables volgen op Instagram of Facebook. Wilt u een bestelling boven € 3500.- excl btw plaatsen ? Neemt u dan contact op voor een vrijblijfende offerte.

En wist je dat je ook kans maakt op shoptegoed wanneer je een foto met jouw product deelt op Instagram? Deel je foto met #kidsplaytables en wij verloten iedere maand shoptegoed onder de gedeelde foto's! De winnaar krijgt van ons persoonlijk bericht.

Betalen

Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Bij Kidsplaytables kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL (Nederland) of Bancontact (België). Ook kun je kiezen voor Paypal of betalen op factuur voor onze zakelijke (geregistreerde) klanten.

Betaal je liever niet op deze wijze? Je kunt ook kiezen voor 'vooraf overmaken' (per overboeking op NL88ABNA0561973423 op naam van Kidsplaytables. Nadat de betaling is ontvangen krijg je van ons bericht over de te verwachte levertermijn.

Kan ik ook met een cadeaubon betalen?
Je kunt bij Kidsplaytables helaas niet met cadeaubonnen betalen.

Producten

Kan ik de producten ergens bekijken?
Alle producten kun je in webshop bekijken, met diverse foto's en informatie over de producten. Kidsplaytables heeft geen fysieke winkel en is een online conceptstore, dus helaas kun je de producten niet in het echt komen bekijken. Wil je meer informatie of foto's van een bepaald product? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@kidsplaytables.nl.

Komen de kleuren van de artikelen in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?
Natuurlijk. Wel kunnen kleuren op een foto op ieder beeldscherm er anders uit zien. Kidsplaytables probeert je zo goed mogelijk te informeren over de juiste kleur van het product, maar in werkelijkheid kan het iets afwijken van de foto. Er wordt veel aandacht besteedt aan de fotografie van de producten in de webshop, om je zo goed mogelijk te informeren over de kleur en het materiaal. Helaas kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. 

Mag ik foto's van de producten op mijn eigen website of webshop gebruiken?
Onze foto's van producten en stylingfoto's zijn zelfgemaakt, en hier rust copyright op van Kidsplaytables. Zonder toestemming mogen de foto's niet gebruikt worden. Als je een foto wilt gebruiken voor publicatie, kun je hiervoor contact opnemen via info@kidsplaytables.nl. . Wij hebben ook hoge resolutie foto's beschikbaar. Het watermerk mag niet verwijderd worden van de foto's. Af en toe maken we gebruik van de foto's van de diverse leveranciers van de producten. Ook deze foto's mogen niet zonder toestemming gebruikt worden.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden verstuurd via DPD, GLS en DHL, ook maken wij gebruik van expediteurs voor het vervoeren van onze zwaardere producten zoals kasten, tafels, keukens en andere meubels ( met afwijkende afmetingen en gewicht). Verzendkosten zijn over het algemeen € 10 voor Nederland en € 16,50 voor België (per 1 februari 2021). Pakketten zwaarder dan 10 kg en met afwijkende afmetingen brengen extra kosten met zich mee, Kidsplaytables hanteert hiervoor de standaardtarieven van onze expediteur. Het excacte bedrag voor de verzendkosten worden altijd getoond in het winkelmandje voordat u hoeft te betalen.

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
Helaas kunt u uw bestellingen niet afhalen bij Kidsplaytables. Wij hebben meerdere warehouses in Nederland welke niet ingericht zijn voor het afhalen van goederen.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Kidsplaytables verpakt alle bestellingen in kartonnen verzenddozen. Omdat er veel dozen bij de inkoop van de producten zitten, worden alle dozen hergebruikt. Hiermee probeert Kidsplaytables de aanschaf van nieuw verpakkingsmateriaal zoveel mogelijk te voorkomen. We recyclen graag! Help je mee door je verzenddoos daarna bij het oud papier te zetten? Bedankt!

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling gereed gemaakt en afhankelijk van het product wat u besteld heeft, bedraagt de levertijd ca. 3-4 weken, zodra je bestelling verzonden is (of in de planning staat) krijg je een bevestiging met Track&Trace-code per e-mail. Door drukte kan het soms wat langer duren, maar hierover proberen we je altijd op de hoogte te stellen. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van GLS, DPD en de DHL, .Kidsplaytables is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen in december kan het zijn dat je bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met de drukte bij onze vervoerders. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend. 

Zodra wij het pakket afgeven hebben bij een van onze vervoerders hebben wij helaas geen invloed meer op de levertijd en kunnen daar ook geen rechten aan ontleend worden. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van GLS, DPD en de DHL, en zij doen één afleverpoging. Per 16 oktober 2019 zijn de vervoerders gestopt met een tweede afleverpoging, dit zorgt voor minder CO2-uitstoot en onze vervoerders hebben de ervaring dat 95% van de pakketten bij de eerste afleverpoging worden aangenomen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven of naar het dichtsbijzijnde ophaal-punt in je buurt brengen. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Ook als je bijvoorbeeld een pakket direct bij de ontvanger wil laten bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt. Je kunt ook aangeven dat je je bestelling bij een afhaallocatie van de GLS, DPD of de DHL in je buurt wil ophalen voor het geval je niet thuis bent of dat gemakkelijker vindt. 

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Op dit moment is Kidsplaytables gericht op verzenden binnen Nederland en naar België. Mocht je woonachtig zijn in een ander land en benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar klantenservice@kidsplaytables .nl en dan kijken we wat we voor je kunnen doen! Ook hiervoor hanteren we de standaardtarieven van onze vervoerders die je kunt vinden op hun website.

Klachten & retourneren

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur na ontvangst van het product), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via klantenservice@kidsplaytables.nl. Kidsplaytables zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product retourneren binnen 14 dagen. Deze voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden. Het herroepingsformulier kun je je downloaden op onze website. Dit formulier is handig, maar niet verplicht.

Meld je retour bij voorkeur binnen 14 dagen. na ontvangst van je pakket aan via klantenservice@kidsplaytables.nl, zodat we weten dat we een retourpakketje kunnen verwachten. Een e-mail volstaat met de nodige informatie (naam, ordernummer, bankrekeningnummer en wat je wil retourneren), eventueel mag je het herroepingsformulier invullen en bij je retourzending voegen. Verpak het onbeschadigde product goed en beschermd in originele verpakking, om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen om een volledige order terug te sturen, ontvang je het totaal van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Kidsplaytables
T.a.v. retouren
Zager 8
2201 VM Noordwijk

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Kidsplaytables dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Kidsplaytables gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan klantenservice@kidsplaytables.nl t.a.v. de klantenservice, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

We raden je aan om klachten eerst bij Kidsplaytables kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar bovenstaand e-mailadres. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2008 - 2021 Kidsplaytables | Kinderspeelhoek en kinderopvang | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel